Jeremy Clarkson w piżamie reklamuje linie lotnicze Emirates

Dziennikarz motoryzacyjny zachęca do korzystania z prestiżowych usług dostępnych dla pasażerów podróżujących pierwszą klasą

Bilety w liniach lotniczych Emirates raczej nie należą do najtańszych. W przeciwieństwie do tanich linii, raczej nie uda nam się nigdzie polecieć za przysłowiową „dychę” – za miejsce na pokładzie trzeba nieraz słono zapłacić – zwłaszcza, jeśli mówimy o pierwszej klasie. Chętnych na podróżowanie w luksusach jednak nie brakuje. A dzięki nowej kampanii reklamowej może znaleźć się ich jeszcze więcej.

Dziennikarz motoryzacyjny, który współprowadził legendarny już program Top Gear, obecnie pracuje nad drugim sezonem Grand Tour – rozrywkowo motoryzacyjnego show, produkowanego przez Amazon. W przerwie między zdjęciami znalazł jednak czas, aby wystąpić w reklamie Emirates. Promuje on miejsca w pierwszej klasie, wychwalając dostępne w tej taryfie udogodnienia. A na koniec przebiera się w piżamę.

Zobaczcie sami:

Oceń ten artykuł 0 0