W Biedronce wyprzedaż. Rozdają za darmo

W tym tygodniu Biedronka przygotowała wiele atrakcyjnych promocji. W gazetce znajdziemy informacje o obniżkach i gratisach. Jakie produkty obejmuje najnowsza oferta?

fot. Shutterstock
fot. Shutterstock

Promocje w Biedronce

Od poniedziałku do soboty w Biedronce klienci mogą skorzystać a atrakcyjnej oferty. Szynkę konserwową "Kraina Wędlin" w opakowaniu 200g można kupić 46% taniej przy zakupie trzech sztuk. Z kolei ser żółty w plastrach marki "Włoszczowa" obejmuje dobrze znana promocja "1+1 gratis" – tutaj trzeba się spieszyć. Zniżka trwa do środy.

Przy zakupie dwóch soków, smoothie i dowolnych napojów firmy "Vital Fresh", jeden otrzymamy za darmo. Coś dla siebie znajdą też wielbiciele kawy i słodyczy – na wszystkie ciastka "Jeżyki" obowiązuje promocja "2+2 gratis", a w przypadku zakupu dowolnej kawy "MK Cafe" druga sztuka 60% taniej.

Tylko we wtorek 27 lutego klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnej promocji na mleko UHT 3,2% "Łaciate". Przy zakupie 6 litrowych kartonów, kolejne 6 jest gratis. Na tę ofertę wprowadzono limit – na jedną kartę Moja Biedronka przysługuje tylko sześć darmowych kartonów mleka.

Aby skorzystać z promocji, trzeba pamiętać o zeskanowaniu karty Moja Biedronka lub aplikacji.

Atrakcyjne oferty również w Lidlu

Nie tylko Biedronka przygotowała dla kupujących ciekawe promocje. W Lidlu od poniedziałku do środy oferta "1+1 gratis" obowiązuje na 100% sok pomarańczowy marki "Solevita". Przy zakupie trzech kostek masła extra "Pilos" zapłacimy 51% taniej.

Duże obniżki również na dziale mięsnym – karkówka wieprzowa za 10,99 zł z aplikacją Lidl Plus. Opakowanie 700 g mielonego mięsa z polskiego indyka za 9,99 zł, a duża paczka kiełbasy śląskiej "Morliny" w cenie 1,19 zł za 100 gramów.

Od poniedziałku w Lidlu trwa tydzień w stylu greckim – w ofercie sklepu znajdziemy sery (np. manouri czy halloumi), jogurty, oliwę z oliwek czy chałwę.

Klienci skarżą się na Biedronkę. UOKiK otrzymał 10 zgłoszeń dotyczących SMS-ów
W ostatnim czasie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otrzymał serię zgłoszeń od klientów sieci Biedronka, które dotyczą jej działań marketingowych. Czy sieć sklepów może zostać ukarana za ten sposób komunikacji?

Oceń ten artykuł 0 0