Wyniki oglądalności "Kuchenny rewolucji". Kulinarny show nie jest już hitem?

Do sieci trafiły właśnie wyniki oglądalności pierwszych odcinków 28. sezonu "Kuchennych rewolucji". Czy widzowie dalej z przyjemnością oglądają to, jak Magda Gessler odmienia polskie restauracje?

Magda Gessler, fot. Wojciech Olkusnik/East News

Magda Gessler, niekwestionowana królowa polskiej sceny kulinarnej, od ponad dekady przemierza kraj wzdłuż i wszerz, by dokonywać kulinarnych cudów. Program "Kuchenne rewolucje", mimo początkowych sceptycznych opinii, stał się telewizyjnym hitem, a jego prowadząca - jedną z najjaśniejszych gwiazd TVN. Obecnie fani mogą śledzić perypetie restauratorów w 28. sezonie show, który emitowany jest w każdy czwartek o godz. 21.35.

Najnowsze wyniki oglądalności "Kuchennych rewolucji"

Jak podają "Wirtualne Media", początek nowej edycji przyciągnął przed ekrany średnio 1,02 mln widzów, co przełożyło się na udział w rynku na poziomie 9,79% wśród wszystkich widzów, 11,61% w grupie wiekowej 16-49 lat oraz 11,52% wśród osób w wieku od 20 do 54 lat.

Dane te, choć imponujące, pokazują jednak spadek popularności programu w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Wówczas "Kuchenne rewolucje" cieszyły się zainteresowaniem 1,35 mln widzów.

Ponad 350 odcinków "Kuchennych rewolucji"

Ta liczba przypomina, jak długą i owocną drogę przeszła Gessler ze swoim programem. Niezależnie od zmieniających się trendów i preferencji widzów, "Kuchenne rewolucje" pozostają stałym punktem ramówce TVN, dostarczając emocji, wzruszeń i niezapomnianych smaków.

Spadek oglądalności może być sygnałem dla twórców programu, że nawet najsmaczniejsze dania potrzebują od czasu do czasu odświeżenia. Jednak niezmiennie silna pozycja Magdy Gessler w świecie mediów i gastronomii świadczy o tym, że jej "Kuchenne rewolucje" wciąż mają wiele do zaoferowania. W końcu każda restauracja zasługuje na drugą szansę.

Autor: Hubert Wiączkowski

Komentarze
Czytaj jeszcze: