MAXXX News

Anna Lewandowska pokazała pierwsze krągłości! W sieci opublikowała zdjęcie z ciążowym brzuszkiem

date_range

Informacje o tym, że Anna i Robert Lewandowscy spodziewają się drugiego dziecka, podbiły sieć. Na przyszłych rodziców zaczęły spływać gratulacje z całego świata. Szczęśliwi rodzice nie kryją swojego podekscytowania. Żona sławnego piłkarza podzieliła się w sieci pierwszym zdjęciem z ciążowym brzuszkiem. Uroczy kadr z pierwszymi krągłościami zachwycił internautów!

Lewandowscy po raz drugi zostaną rodzicami!

Druga ciąża Anny Lewandowskiej to w ostatnim czasie jeden z najgorętszych tematów w mediach. Odkąd Robert poinformował o radosnej nowinie podczas meczu Bayernu Monachium z Olympiakosem Pireus, w sieci nie przestaje przybywać gratulacji dla przyszłych rodziców. Internetowe portale rozpisują się na temat sportowego małżeństwa, spekulując jakiej płci będzie kolejna pociecha Lewandowskich oraz przewidując termin porodu. Jak przyznał w wywiadzie przyszły tato, jego żona jest aktualnie w czwartym miesiącu ciąży. Podczas rozmowy z dziennikarzem nie krył swojej radości oraz podekscytowania.

Anna Lewandowska pokazała ciążowy brzuszek!

Odkąd szczęśliwi rodzice poinformowali o kolejnej ciąży, na profilu Anny Lewandowskiej na Instagramie nie przestaje przybywać zdjęć. Ostatnio trenerka dodała tam fotografię, na której w końcu pokazała swój ciążowy brzuszek! Uroczy kadr z pierwszymi krągłościami zachwycił internautów, którzy pod postem pozostawili jej wiele miłych komentarzy. 

View this post on Instagram

Trening w ciąży cz. II? Trening w II trymestrze ciąży. Mam jeden, ale za to mocny argument, na to, dlaczego NIE warto rezygnować z aktywności fizycznej w ciąży?. TO MÓJ ULUBIONY TEAMAT Odpowiednio dobrane i bezpieczne treningi niebywale korzystnie wpływają na prawidłowy przebieg ciąży i porodu. To już zostało udowodnione. Podkreślam, że dzięki aktywności fizycznej podczas ciąży powrót do formy po jej zakończeniu jest znacznie szybszy i przyjemniejszy. WARUNEK - brak przeciwwskazań lekarza. CO POLECAM w II TRYMESTRZE? Przede wszystkim codzienne ćwiczenia wzmacniające mięśnie dna miednicy. W ich trakcie nie zapominajmy o miarowym oddechu. Każde ćwiczenie wykonujemy po 10–15 powtórzeń w 2–3 seriach. Co odradzam? głębokich skłonów z głową w dół gwałtownych podskoków głębokich przysiadów leżenia przodem i tyłem unoszenia rąk powyżej linii barków (szczególnie z obciążeniem) angażowania brzucha, zwłaszcza mięśnia prostego jazdy na rolkach, łyżwach, nartach jazdy na rowerze po nierównym terenie nurkowania, wspinaczki wysokogórskiej i innych sportów, które mogą doprowadzić do niedotlenienia PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA w II trymestrze: sumo squat i sumo squat ze wspięciem na palce wykrok w tył i w przód Uginanie ramion w podporze tyłem unoszenie bioder do pozycji „krzesełko” w podporze tyłem. Wznos nogi ugiętej do góry w klęku podpartym na przedramionach. pompki na kolanach unoszenie bioder leżąc na plecach Ćwiczenia z lekkim obciążeniem (hantwlki/butelki) Dajcie mi koniecznie znać, jak to jest lub było (!) z Waszą aktywnością fizyczną w ciąży? #pregnantworkout #pregnant #annalewandowska #healthyplanbyann #fitmama #mom @diet_training_by_ann

A post shared by Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba) on

Anna Lewandowska dziękuje za gratulacje i pokazuje Klarę. Lewandowscy na rodzinnym zdjęciu
Anna Lewandowska spodziewa się drugiego dziecka. Tę radosną nowinę podczas środowego meczu ogłosił Robert Lewandowski. Para sportowców odebrała mnóstwo...

A Ty co sądzisz? Koniecznie podziel się swoją opinią w komentarzu! Jeśli artykuł Ci się spodobał, udostępnij go i podziel się nim ze swoimi znajomymi!

Podziel się ze znajomymi:
Oceń tego MAXXX Newsa:
Oceń: thumb_up 5 39 thumb_down

Ogólna ocena to: 11%/100%, uzyskana z: 44 głosów.
whatshotCzytaj także
commentKomentarze