Awaria PKO BP usunięta: Klienci banku nie powinni mieć już problemu z logowaniem

Przykra niespodzianka spotkała dziś niektórych klientów PKO BP; chcąc skorzystać ze swojego konta za pośrednictwem aplikacji IPKO oraz IKO napotkali oni opór w postaci…awarii systemu! Jak informuje placówka, problem został już rozwiązany

Awaria naprawiona

Na oficjalnej stronie banku tuż po godzinie 18:00 pojawił się komunikat:

„Informujemy, że utrudnienia zostały usunięte. Serwisy transakcyjne iPKO oraz Inteligo oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo. Karty działały bez utrudnień. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy.”

Informacje o awarii systemu pojawiły się klika godzin wcześniej:

„Informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do IKO oraz iPKO. Wszystkie karty działają prawidłowo. Pracujemy nad rozwiązaniem i przepraszamy za utrudnienia.”

Podczas próby logowania się do swojego konta niektórzy użytkownicy otrzymywali wiadomość zwrotną, z której dowiadywali się o „wystąpieniu problemu połączenia z serwisem”. Zaniepokojeni klienci zaczęli zgłaszać ten fakt na oficjalnych profilach banku.

Użytkownicy zaskoczeni

Awaria systemu zaskoczyła wielu użytkowników, którzy nie omieszkali o tym wspomnieć w licznych komentarzach pojawiających się pod postem:

„Dzięki wielkie!!! Stoję na stacji benzynowej z bezużyteczną kartą i rachunkiem do zapłacenia - pytam .... co ja mam teraz zrobić?”

„Z każdym kolejnym razem staję się coraz mniej wyrozumiały”

„Zmiana banku chyba będzie”

 – pisali internauci. Pod ich słowami bank wyjaśniał, że awaria została już usunięta i bezproblemowo mogą oni korzystać z usług bankowych.

Oceń ten artykuł 0 0