Awaria sieci Virgin Mobile: Klienci nie mogą korzystać z wielu usług!

Ta informacja z pewnością nie ucieszy klientów korzystających z sieci Virgin Mobile. Od samego rana trwa bowiem gigantyczna awaria, która uniemożliwia prawidłowe korzystanie z jej usług. Głos w sprawie zabrał sam operator, który w mediach społecznościowych opublikował specjalne oświadczenie.

Awaria Virgin Mobile 21.03: Co było powodem?

Od godzin porannych trwa awaria jednej z sieci telefonii komórkowej; z olbrzymimi utrudnieniami w użytkowaniu telefonu muszą zmagać się klienci Virgin Mobile, którzy m.in. nie mogą wykonywać połączeń ani wysyłać wiadomości tekstowych. Na oficjalnych profilach operatora wciąż pojawiają się nowe komentarze od zaniepokojonych użytkowników sieci:

„U mnie zasięg niby już jest, ale połączeń się nie da wykonywać ani przychodzące nie docierają... Ile wam jeszcze zajmie usunięcie tej awarii??”

 – pytali zniecierpliwieni klienci, w niektórych komentarzach zaznaczając również, że problem dotyczy wielu miejscowości w całej Polsce.

Oświadczenie operatora

Na oficjalnym profilu Virgin Mobile na portalu Facebook opublikowano oświadczenie, w którym czytamy:

„Najmocniej przepraszamy. Mamy obecnie przejściowe problemy z działaniem sieci, które wystąpiły w godzinach nocnych. Robimy wszystko, by jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usług. Na chwilę obecną nie znamy jeszcze dokładnego czasu usunięcia usterki. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.”

Dodatkowe informacje ze strony sieci zaczęły się pojawiać także bezpośrednio pod komentarzami internautów. Na pytanie o to, jak długo może potrwać awaria, klienci nie uzyskali niestety jednoznacznej odpowiedzi:

„Jeszcze nie wiemy. Staramy się zrobić co w naszej mocy, aby awaria ustąpiła jak najszybciej.”

Virgin Mobile to tzw. operator wirtualny, co oznacza, że korzysta z infrastruktury innych sieci.

Oceń ten artykuł 0 0