Biedronka otwiera swój sklep internetowy. Kupimy w nim świeże bułki, wędliny itd.

Biedronka uruchomiła sklep internetowy z artykułami spożywczymi. Klienci mogą teraz zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. W asortymencie nowo otwartej platformy znajdziemy szeroką gamę produktów - od nabiału, przez świeże pieczywo, po artykuły dla zwierząt i wiele więcej.

Biedronka, fot. Marek BAZAK/East News
Biedronka, fot. Marek BAZAK/East News

Dzięki współpracy z Glovo zakupy mają trafiać pod nasze drzwi błyskawicznie, nawet w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Biedronka poszerza tym samym swoje dotychczasowe usługi o możliwość codziennego korzystania z promocji, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach stacjonarnych.

Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka, podkreśla unikatowość nowej oferty:

Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka. Pozwoli nam na to dość unikalne rozwiązanie: wydajny silnik promocyjny, z którym został zintegrowany sklep internetowy

– podkreśla przedstawiciel firmy.

Możesz zrobić zakupy spożywcze bez wychodzenia z domu

E-sklep Biedronki wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferując im nie tylko komfort zakupów bez wychodzenia z domu, ale również szeroki wybór produktów. W ofercie znalazło się około 300 produktów nabiałowych, 150 produktów mięsnych, prawie 140 produktów mrożonych, a także ponad 1100 artykułów z różnych kategorii, takich jak: produkty sypkie, konserwy, przetwory, a także artykuły dla domu, dzieci i zwierząt.

Nowa usługa jest teraz dostępna tylko na terenie Warszawy, z planami szybkiego rozszerzenia na inne regiony Polski. Minimalna wartość zamówienia wynosi 249 zł, z możliwością dostawy tego samego dnia za opłatą 19,99 zł. Biedronka umożliwia płatności online, w tym BLIK, PayU, Google Pay czy ApplePay, zapewniając klientom maksymalną wygodę i bezpieczeństwo transakcji.

Uruchomienie e-sklepu spożywczego przez Biedronkę to znaczący krok w kierunku dostosowania się do zmieniających się nawyków zakupowych Polaków, którzy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie oferuje handel elektroniczny.

Żabka wymaga numeru telefonu. Będzie wysyłać klientom SMS-y?
Żabka wprowadza istotną zmianę w swojej aplikacji lojalnościowej. Aby kontynuować korzystanie z popularnych żappsów, użytkownicy będą musieli podać numer telefonu. Czy sieć szykuje się do wysyłania SMS-ów swoim klientom?

Oceń ten artykuł 0 0