„Etykiety są dla ubrań, nie dla ludzi.” Odzieżowa marka zrobiła kampanię z udziałem niepełnosprawnych

W nowej kampanii River Island pojawili się niepełnosprawni modele i modelki. Brytyjska sieć chce walczyć ze stereotypami. Hasło promocyjne brzmi „Etykiety są dla ubrań, nie dla ludzi”.

W ostatnim czasie coraz więcej producentów odzieży rozpoczyna walkę ze stereotypami na temat świata mody. Do tego grona dołączyła jakiś czas temu marka River Island. Brytyjska sieciówka rozpoczęła właśnie kampanię pod hasłem „Labels are for clothes” (ang. Etykiety są dla ubrań). Do swojej najnowszej kampanii zaprosiła modeli z różnymi niepełnosprawnościami bądź defektami.

Wśród zdjęć wykonanych w ramach najnowszej kampanii, zobaczymy np. te, przedstawiające młodego uśmiechniętego mężczyznę, który porusza się na wózku inwalidzkim.

Jest też młoda, 18 letnia dziewczyna, która zmaga się z nadwagą oraz 19-latka z zespołem Downa. Marka zwraca uwagę na historię każdej z nich.

"Powitajmy jesień z ludźmi, którzy odrzucają stereotypy. Pamiętajcie, etykiety są dla ubrań!" – opisuje swoją najnowszą kampanię River Island

Warto też zaznaczyć, ze kampanie bardzo dobrze przyjęła większość odbiorców. Pod zdjęciami na Instagramie pojawiło się sporo pozytywnych komentarzy:

„Bravo River Island!”

„Uwielbiam Waszą nową reklamę” – czytamy w kometarzach.

A Wam ta kampania podoba się ?

Oceń ten artykuł 1 0

Ogólna ocena „Etykiety są dla ubrań, nie dla ludzi.” Odzieżowa marka zrobiła kampanię z udziałem niepełnosprawnych to: 100% / 100%, uzyskana z: 1 głosów.