MAXXX News

IKEA Real Life zobacz najnowszą kampanię marki

date_range

IKEA Real Life to najnowsza kampania sieci sklepów w Emiratach Arabskich. Producenci we współpracy ze scenografami odtworzyli pomieszczenia znane z kultowych seriali. Odtwórz w swoim mieszkaniu salon Monici Geller.

IKEA Real Life

Sieć sklepów IKEA w Emiratach Arabskich wpadł na pomysł niekonwencjonalnej kampanii reklamowej. Producenci we współpracy ze scenografami z seriali postanowili odtworzyć trzy pomieszczenia znane z kultowych produkcji „Przyjaciół”, „Stranger Things”, „Simpsonów”. Prace nad realizacją projektu trwały blisko dwa miesiące, a w aranżacjach wykorzystano meble znajdujące się w standardowym asortymencie IKEA oraz nieznacznym stopniu oprogramowanie do projektowania 3D. Reklamy z kampanii "IKEA Real Life" pojawią się w niektórych katalogach marki oraz zostaną odtworzone w wybranych sklepach na Bliskim Wschodzie.

Ożywiliśmy kultowe salony najukochańszych rodzin wszech czasów poprzez mnóstwo kombinacji mebli w różnych stylach i rozmiarach - w przystępnych cenach. Pogrupowaliśmy wszystkie produkty dla każdego pokoju, więc łatwo odtworzyć to, co widzisz tutaj, we własnym domu - czytamy na oficjalnej stronie IKEA.

Jeżeli chciałbyś mieć salon w stylu tego z mieszkania Monici Geller będziesz musiał wydać około 3700 zł, za meble z pokoju Simpsonów zapłacicie niecałe 2800 zł, natomiast salon Stranger Things to wydatek rzędu 5600 zł.

Zespół IKEA współpracował z twórcami seriali. Wspólnie prześledziliśmy setki przedmiotów, aby znaleźć te najwierniej oddające oryginał - mówi Vinod Jayan, dyrektor zarządzający IKEA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze, Egipcie i Omanie.

Ta sesja wiele mówi o naszej firmie: w IKEA możesz zrealizować każdy swój pomysł lub wizję świata - dodaje

A Ty co sądzisz? Koniecznie podziel się swoją opinią w komentarzu! Jeśli artykuł Ci się spodobał, udostępnij go i podziel się nim ze swoimi znajomymi!

Podziel się ze znajomymi:
Oceń tego MAXXX Newsa:
Oceń: thumb_up 0 0 thumb_down
whatshotCzytaj także
commentKomentarze