MAXXX News

Król syntholu powrócił. Co się dzieje z jego mięśniami?

date_range

Kirył Tereszyn stał się znany w świecie, kiedy pokazał swoje mięśnie napędzane olejem syntetycznym. Dziś jest chodzącą przestrogą, dla tych, którzy myśleli o użyciu tego specyfiku. Zobaczcie, co dzieje się z organizmem po wstrzyknięciu syntholu. Lekarze uważają, że Kiryłowi może grozić upośledzenie ruchowe rąk.

Kulturysta na skróty

Kirył Tereszyn aby stać się kulturystą musiałby bardzo długo ćwiczyć. Uznał,  że jego dotychczasowe działania były mierne, więc postanowił pójść na skróty w budowaniu swojej masy mięśniowej. Posypały się gromy i ostrzeżenia, które lekceważył. Lekarz, Jurij Serebriańskij ostrzegł "sportowca", że jego obsesja może zakończyć się tragedią - może stracić możliwość poruszania ręką w wyniku obumarcia mięśni. Z opinią specjalisty zgadza się Kirył Syczew, uprawiający sporty siłowe. - To jest ktoś, kto potrzebuje pomocy medycznej, nie tylko aby oczyścić mięśnie i krew, ale także psychiatrycznej - mówił zawodowiec.

Kirył aby nie czekać zbyt długo na efekty, postanowił wstrzyknąć sobie synthol. W ciągu kilku tygodni zwiększył rozmiar swego bicepsa o 26 cm, do ponad 60 cm. Pisał wówczas: "Ramiona mi spuchły, ból był wielki. Matka zaczęła płakać, nie wiedziałem, co mam robić. Dwa dni leżałem w łóżku, ledwo mogłem się ruszać. Wszystko w rękach Boga".

W grudniu Tereszyn znalazł się w szpitalu, gdy nagle podczas kręcenia teledysku do piosenki rosyjskiego piosenkarza Sułtana Uragana, zasłabł z powodu nagłego ataku wysokiej gorączki i problemów z oddychaniem.

View this post on Instagram

#synthol

A post shared by @ beelzebub.co.uk on

Takie postępowanie może doprowadzić do śmierci!

Specjaliści ostrzegają, że synthol, składający się z prawdopodobnie około 85 proc. sterylnego oleju MCT, 7-8 proc. lidokainy i 7-8 proc. alkoholu, może powodować silne infekcje, stany zapalne, a także bolesne ropnie wewnątrz mięśni. Ponadto przedostanie się specyfiku do układu krwionośnego może być niezwykle niebezpieczne. Może doprowadzić do zatorowości płucnej, co objawia się dusznością i bólem w klatce piersiowej. Bez szybkiej interwencji może doprowadzić do utraty świadomości i śmierci.

Obecnie 22-letni Rosjanin zabrał się na poważnie za kulturystykę po zakończeniu służby wojskowej.  Mimo poważnych problemów ze zdrowiem, Kirył nie żałuje, że stał się chudym wieszakiem na chemiczne mięśnie.

 

 

A Ty co sądzisz? Koniecznie podziel się swoją opinią w komentarzu! Jeśli artykuł Ci się spodobał, udostępnij go i podziel się nim ze swoimi znajomymi!

Podziel się ze znajomymi:
Oceń tego MAXXX Newsa:
Oceń: thumb_up 1 3 thumb_down

Ogólna ocena to: 25%/100%, uzyskana z: 4 głosów.
whatshotCzytaj także
commentKomentarze