Meghan Markle debiutuje na rynku luksusowych dżemów! Cena? Zaskakuje!

Meghan Markle, światowej sławy księżna Sussex, wkracza na rynek z niezwykle ekskluzywnym produktem - dżemem truskawkowym. Limitowana edycja składająca się z zaledwie 50 słoików, sygnowana marką American Riviera Orchard, szybko stała się obiektem pożądania wśród miłośników luksusu. Cena tego wyjątkowego dżemu jest na razie tajemnicą, jednak biorąc pod uwagę ceny innych limitowanych produktów celebrytów, można się spodziewać, że nie będzie on należał do najtańszych.

PAP/PA

Ekskluzywność i wsparcie wpływowych przyjaciół

Meghan Markle, z pomocą swoich wpływowych przyjaciół, takich jak projektantka Tracy Robbins czy bywalczyni argentyńskich salonów Delfina Blaquier, prezentuje światu swój pierwszy produkt pod nową marką. Promowany jako "must-have" sezonu przez jej przyjaciół za pośrednictwem mediów społecznościowych, dżem truskawkowy od Meghan szybko staje się symbolem ekskluzywności i luksusu.

Czy dżem Markle stanie się nowym źródłem dochodu?

Zarówno Meghan, jak i książę Harry, poprzez swoją fundację Archewell, wykazują się zaangażowaniem w działalność charytatywną. Jednak, aby utrzymać status życia multimilionerów, potrzebują także źródeł dochodu, które zapewnią im luksusowy tryb życia w Montecito. Czy wprowadzenie na rynek American Riviera Orchard stanie się kolejnym krokiem w kierunku budowania imperium biznesowego pary książęcej?

Redefinicja wizerunku Meghan i Harry'ego

Wprowadzenie na rynek luksusowego dżemu to część większego planu Meghan i Harry'ego, mającego na celu redefinicję ich wizerunku jako magnatów mediowych i influencerów luksusowego stylu życia. Z nowymi projektami dla Netflixa w produkcji, para książęca intensywnie pracuje nad zbudowaniem swojej marki.

Komentarze
Czytaj jeszcze: