Reklama bielizny bez photoshopa! Na zdjęciach dziewczyny plus size, bardzo szczupłe i z nieogolonymi pachami!

Znany producent bielizny, wyróżniający się reklamami z gatunku „Body positive” właśnie stworzył nową kampanię. Pojawiło się w niej 57 pięknych i … (nie)idealnych dziewczyn. Zdjęcia nie zostały też obrobione w żadnym programie graficznym.

Naturalność przede wszystkim

Aerie to marka, która kładzie duży nacisk na naturalność. Producent bielizny tworzy kampanie z gatunku „Body positive” -  czyli takie, które mają zachęcać do akceptowania swojego ciała takim, jakie jest. Dotychczas pojawiały się w nich głównie modelki plus size.
Teraz jednak bieliźniana marka poszła o krok dalej i stworzyła kampanię reklamową, w której porusza temat różnych schorzeń i jak zawsze chce pokazać, że wszystkie kobiety są piękne.

@itmemoana feels real good in her Real Power Plunge Push Up Bra!

A post shared by aerie (@aerie) on

Wszystkie kobiety są piękne

W najnowszej kampanii marki Aerie wzięło udział 57 kobiet. Każda z nich jest inna, ma inną figurę, inny defekt czy schorzenie. Są dziewczyny o pełniejszych kształach oraz bardzo szczupłe. Są także te poruszające się na co dzień o kulach lub na wózku inwalidzkim. Na zdjęciach możemy również zobaczyć kobiety cierpiące np. na bielactwo albo takie w zaawansowanej ciąży.

Marka promuje naturalność do tego stopnia, że w ramach kampanii nie pominęła też tematu depilacji u kobiet. Wśród zdjęć na ich Instagramie znajdziemy więc także dziewczynę…  z nieogolonymi pachami. Według producenta bielizny nie powinno to nikogo oburzać.

Wszystkie fotografie są naprawdę przepiękne i co ważne - żadna z nich nie została też poddana retuszowi w programie graficznym.

Moda na kampanie Body Positive

Warto też zaznaczyć, że w ostatnim czasie kampanie typu Body Positive stały się bardzo modne. Coraz więcej marek chce zachęcać kobiety, aby zaczęły akceptować swoje ciało, a nie zadręczały się kompleksami i katowały dietami. Takie podejście promują ostatnio nawet niektóre trenerki personalane!

Akcją tego typu jest polska kampania „Fake Off! I am perfect”, której inicjatorkami są fotograf Dominika Cuda oraz trenerka Kasia Bigos.

Więcej o #FakeOff pisaliśmy tutaj. Do akcji włączyły się też między innymi Beata Sadowska i Olga Frycz

Dziewczyny! Mam od Was taki odzew po wpisie #fakeoff, że szkoda go zmarnować! Co powiecie na akcję #jakkazdy #likeeverybodyelse ? Pokażmy, że jest alternatywa dla ultra pięknych wyprasowanych, wygładzonych i wyretuszowanych okładek. Każda z nas chce się czasem wystroić i wyglądać jak milion dolarów, ale na co dzień też jesteśmy piękne: jak się uśmiechamy, jak się cieszymy z małych sukcesów, jak świeci słońce, jak syn dostał piątkę, jak facet kupił kwiaty, jak pachnie kawa albo kiedy przeciągamy się po przebudzeniu. Kiedy upieczemy chleb albo kiedy zadzwoni mama. Róbcie sobie zdjęcia bez filtrów i retuszu, oznaczajcie je #jakkazdy #likeeverybodyelse Podsyłajcie mi, a ja będę je wrzucać na Insta Story. Zobaczycie, jest nas więcej zadowolonych po sporcie, potarganych i w wyciągniętych jeansach ;) I to wcale nie oznacza, że nie jesteśmy sexy. No to zaczynam: tak wyglądam po 20km górskiego biegu #jakkazdy #likeeverybodyelse #zerosciemy #naturalnie #nomakeup #nofilter #fakeoff @zborowskazofia @monikakingamrozowska @roma_gasiorowska @paulina_holtz @agnieszka_sienkiewicz_official @malgosia_socha @tojafrycz @soniabohosiewicz @marzena_rogalska @agnieszka_dygant_official @grazyna.wolszczak_official @agnieszkacegielska @beatatadla @kasiakolendazaleska @karolamalina @kamilaszczawinska @martakuligowska @k.bujakiewicz @majabohosiewicz @annalewandowskahpba @joannakulig_official @marcelina_zawadzka @joannakoroniewska @adrianna_palka @martadyks @agnieszka_jerzyk @anja_rubik Liczę na Was! ‍?‍?‍‍

A post shared by beata_sadowska (@beata_sadowska_official) on

Waszym zdaniem  to dobry trend?

Oceń ten artykuł 0 0