Wiemy jaką bieliznę preferuje Dakota Johnson!

Amerykańska aktorka, której sławę przyniosła główna rola w adaptacji bestsellerowej powieści E.L. James „Pięćdziesiąt twarzy Greya”. W filmie wcieliła się w postać Anastasii Steele. 28-letnia gwiazda jest związana również ze światem mody.

Dakota jest jedną z czterech muz wybranych do kampanii Intimissimi 2017 #insideandout, która stworzona została we współpracy z światowej sławy fotografem Mario Testino. Młoda aktorka znana jest z zarówno z seriali telewizyjnych jak i głośnych ostatnimi laty filmów. Uważa się za nieśmiałą podczas wywiadów oraz myśli, że ciało kobiece jest najpiękniejszą rzeczą na świecie. Zgadza się z wizją Intimissimi , że każda kobieta powinna czuć się dobrze we własnym ciele, bez względu na kształty i rozmiar.

Dakota mówi, że romantyzm i uwodzenie są tak samo ważne. Jej osobowość wyróżnia się w zdjęciach Mario Testino podczas kampanii #insideandout. Nowy sposób komunikowania, w którym marka bieliźniana opiewa kobiety sukcesu brane "na co dzień". Intimissimi chcę wzbić się ponad pojęcia wyglądu, zmysłowości i pragnienia, które od zawsze charakteryzowały świat bielizny i podkreślić wartości etyczne, ambicję i poświęcenie dzięki bieliźnie która jest obecna zawsze, lecz jej nie widać. Dakota, razem z modelką Iriną Sauk, businesswoman i blogerką kulinarną Ellą Mills oraz tenisistką Aną Ivanović, są ambasadorkami odważnej myśli Intimissimi.

@dakotajohnson about seduction. Outerwear Actress, Underwear Intimissimi #intimissimi #insideandout #italianlingerie

A post shared by Intimissimi (@intimissimiofficial) on

Oceń ten artykuł 0 0