Zmiany dla klientów jednego z największych banków w Polsce. Czego dotyczą?

Co nowego? Czego należy się spodziewać? Komunikat w tej sprawie pojawił się na stronie instytucji. Bank zapowiada nowe rozwiązania dla użytkowników aplikacji mobilnej. Co się zmienia i jakie są plany na przyszłość? Szczegóły poniżej.

mBank zapowiada zmiany w aplikacji mobilnej

Komunikat ws. nowości pojawił się na stronie mBanku. Instytucja wprowadza nowe rozwiązania w swojej aplikacji mobilnej. Czego mogą spodziewać się klienci? W najbliższych miesiącach na telefonach użytkowników pojawią się nowe funkcje. 5 kwietnia 2022 roku z aktualizacją z oznaczeniem 3.51.0. w życie wchodzi pierwsza odsłona menedżera finansów (PFM), który umożliwia bieżącą analizę budżetu osobistego. Co to oznacza? Klienci będą mogli regularnie sprawdzać i porównywać swoje wpływy i wydatki z ostatnich miesięcy.

Dane prezentowane będą na wykresie, pod którym pojawi się podsumowanie poszczególnych kategorii wydatków i wpływów (np. codzienne, rozrywka, wynagrodzenie) – czytamy w oświadczeniu.

Rozwiązanie ma na celu wsparcie użytkowników w zarządzaniu ich finansami. Bank udostępni szczegółowe analizy wydatków z poszczególnych kategorii oraz zaproponuje ewentualne plany, które pomogą w ustabilizowaniu budżetu. Zmienia się także wygląd, a właściwie nawigacja w samej aplikacji. W panelu głównym, na samej górze pojawią się ikony: „centrum informacji” oraz indywidualny profil z osobistymi danymi.

Co w kolejnych miesiącach?

mBank zapowiada także zmiany na przyszłość. Te mają pojawić się już nieco później. Usługi dodatkowe zakładają, iż w czerwcu 2022 roku klienci zyskają dostęp do mobilnych płatności za parkingi w kilkudziesięciu miastach, w trzecim/czwartym kwartale br. – płatności za autostrady, a na przełomie 2022/2023 roku – biletów komunikacji miejskiej.

Bank będzie też rozwijać funkcje BLIKa, w tym możliwość skorzystania z tej formy przy płatnościach cyklicznych. To rozwiązanie zaoferuje klientom jeszcze w tym roku – podaje rzecznik prasowy Krzysztof Olszewski.

Więcej czytaj TUTAJ.

Znana platforma wraca do Polski. Polacy znowu będą mogli robić tam zakupy
Medialne doniesienia wskazują, że popularna platforma do zakupów online będzie dostępna ponownie na polskim rynku. Co oferuje? Z czego będą mogli korzystać klienci z Polski? Szczegóły poniżej.

Źródło: mBank

Oceń ten artykuł 0 1