Popularny sklep internetowy znika z Polski! Pojawiło się oficjalne oświadczenie

Shopee kończy działalność w Polsce. Przedstawiciele platformy poinformowali o tym na stronie internetowej. "Dziękujemy, że byliście z nami" - czytamy w oświadczeniu.

Shopee wycofuje się z Polski

Taką informację opublikował w czwartek rano Zespół Shopee Polska. Popularny sklep internetowy zniknie z naszego kraju po kilkunastu miesiącach działalności. W komunikacie, który pojawił się na stronie internetowej firmy, nie podano przyczyn tej decyzji. Platforma pozostawiła klientom kilkanaście godzin na złożenie ostatnich zamówień. Będzie je można składać do piątku, 13 stycznia 2023 roku.

Z żalem informujemy, że platforma Shopee Polska kończy działalność. Od 13 stycznia 2023 r., godz. 23:59 możliwość składania nowych zamówień za pośrednictwem platformy Shopee Polska zostanie wstrzymana

– czytamy w oświadczeniu zamieszczonym na stronie internetowej.

A co z zamówieniami, które zostały złożone wcześniej?

Zespół Shopee Polska zapewnia, że wszystkie produkty zamówione do piątku, 13 stycznia 2023 roku, dotrą do klientów bez żadnych przeszkód. Użytkownicy platformy mają też otrzymać wsparcie, jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemy ze złożonym zamówieniem.

Zamówienia złożone przed 13 stycznia 2023 r., godz. 23:59 zostaną zrealizowane standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, który złożyli zamówienia na naszej platformie

– podano w komunikacie.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym zespołem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy. Dziękujemy, że byliście z nami. Z poważaniem, Zespół Shopee Polska

– dodają przedstawiciele sklepu internetowego.

Shopee rozpoczął działalność na polskim rynku we wrześniu 2021 roku. To międzynarodowa platforma prowadząca sprzedaż internetową, która powstała w Singapurze w 2015 roku.

Shopee znika z Polski, fot. Shutterstock

Poprawiła paszport synowi. Teraz mogą jej grozić 2 lata więzienia
17-latek był zaskoczony, gdy unkcjonariusze Straży Granicznej poinformowali go o kłopotach z dokumentem. Młody pasażer tłumaczył, że nie poprawiał nic w swoim paszporcie. Okazało się, że...

Oceń ten artykuł 0 0