"Pytanie na śniadanie" czy "Dzień dobry TVN"? Oglądalność mówi wszystko

Który program śniadaniowy cieszy się największą popularnością wśród Polaków? Wyniki oglądalności pokazują, że "Pytanie na śniadanie" notuje najliczniejszy odpływ widzów. Co z konkurencyjnym "Dzień dobry TVN"?

„Pytanie na śniadanie” czy „Dzień dobry TVN”?

Największe stacje telewizyjne każdego poranka proponują widzom swoje pasma śniadaniowe. Na antenie publicznej Dwójki pokazywane jest „Pytanie na śniadanie”, w którym niedawno wymieniono całą ekipę prowadzących. TVN ma „Dzień dobry TVN”, Polsat co rano emituje zaś informacyjny magazyn „Nowy dzień z Polsat News”.

Programy śniadaniowe – wyniki oglądalności

Który poranny program najchętniej wybierają Polacy? Portal wirtualnemedia.pl opublikował zestawienie oglądalności sporządzone przez Nielsen Audience Measurement, z którego wynika, że liderem pozostaje „Pytanie na śniadanie”. W lutym 2024 roku przyciągało ono przed telewizory średnio 362 tysięcy widzów. Jednocześnie śniadaniówka publicznego nadawcy zaliczyła największy spadek względem analogicznego okresu w zeszłym roku. Straciła ich aż 89 tysięcy.

Drugie miejsce należy do „Dzień dobry TVN”, które w tym samym czasie śledziło średnio 339 tysięcy osób. Programowi TVN-u ubyło 37 tysięcy oglądających. Porównywalnie – o 38 tysięcy odbiorców – uszczupliła się widownia porannego pasma Polsatu. „Nowy dzień z Polsat News” w lutym oglądało średnio 172 tysięcy telewidzów.

Warto dodać, że w grupie komercyjnej peirwsze miejsce należy do „Dzień dobry TVN”. Tu „Pytanie na śniadanie” jest drugie, ponownie zaliczając największy spadek w całym zestawieniu.

Oceń ten artykuł 0 1